مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-20اجتماعي

52 میلیون ایرانی دارای گواهینامه رانندگی 37 میلیون وسیله نقلیه را می کنند


رییس پلیس راهور با بیان اینکه ما تقریباً 37 میلیون وسیله نقلیه داریم که 35 درصد وسیله نقلیه کشور در سن فرسودگی و اقساط قرار دارند، گفت: 52 میلیون نفر در کشور ما گواهینامه رانندگی دارند که هرسال یک میلیون و هشتصد نفر گواهینامه جدید دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار کمال هادیان فر امشب در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات استان، با بیان اینکه شاخص های توسعه یافتگی، انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات است اظهار کرد: یک زمانی گفته می شد که در بروز تصادفات سه عامل انسان، راه و وسیله نقلیه نقش دارند؛ ولی الان پنج عامل مدیریت، راه، وسیله نقلیه و انسان و آموزش در این زمینه نقش دارند.

  وی افزود: 96 درصد حمل ونقل کشور، حمل ونقل زمینی است و حجم ترددها  در سال گذشته  7/6 میلیارد تردد در 297 هزار کیلومتر راه های کشور بود.

703 شهر ایران پلیس راهور ندارد هادیان فر ادامه داد: یک هزار و 440 شهر در کشور داریم که 703 شهر از این عدد فاقد پلیس راهور است این شهرها همان شهرهای جدیدی که در تقسیمات کشوری به شهر ارتقا یافته اند و در استان آذربایجان شرقی نیز 45 شهر فاقد پلیس راهور هستند.

ایران 37 میلیون وسیله نقلیه دارد/ 52 میلیون ایرانی گواهینامه رانندگی دارند رییس پلیس راهور کشور افزود: ما تقریباً 37 میلیون وسیله نقلیه داریم که 26 میلیون خودروی سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 میلیون ایرانی دارای گواهینامه رانندگی 37 میلیون وسیله نقلیه را می کنند

52 میلیون ایرانی دارای گواهینامه رانندگی 37 میلیون وسیله نقلیه را می کنند