مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-09اقتصادي

پروژه احداث نیروگاه شهدای ویس تسریع شود


استاندار خوزستان با اشاره به نقش حیاتی و مهم نیروگاه رامین اهواز در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع خوزستان بر تسریع و اتمام پروژه احداث نیروگاه شهدای ویس تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به نقش حیاتی و مهم نیروگاه رامین اهواز در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع خوزستان بر تسریع و اتمام پروژه احداث نیروگاه شهدای ویس تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب در حاشیه بازدید از نیروگاه رامین اظهار کرد: در بازدید انجام شده آخرین اقدامات و وضعیت واحدهای تولید برق نیروگاه رامین مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تجربه و تخصص کارکنان نیروگاه رامین سرمایه ای ارزشمند در صنعت برق کشور است و امیدواریم با تکیه بر همین پتانسیل شاهد رفع محدودیت های تولید و بازسازی و نوسازی تجهیزات نیروگاهی و ارتقاء سطح تولید برق در نیروگاه رامین باشیم.

استاندار خوزستان گفت: نقش نیروگاه رامین در تولید و پایداری انرژی برق و گذر از پیک مصرف برق در تابستان سال جاری بسیار مهم و حیاتی است.

در این زمینه کلیه مدیران وزارت نیرو و مسئولان استان باید در جهت رفع محدودیت ها و موانع تولید این نیروگاه تلاش کنند.

حسینی محراب عنوان کرد: پیگیری جدی و تسریع در اتمام پروژه احداث نیروگاه شهدای ویس از وزارت نیرو یکی از مهمترین برنامه های کاری ما است که باید اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث نیروگاه شهدای ویس تسریع شود

پروژه احداث نیروگاه شهدای ویس تسریع شود