مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-05بين الملل

شهادت کودک فلسطینی بر اثر جراحت وارده در تیراندازی صهیونیست ها


یک کودک سه ساله فلسطینی که دو روز پیش در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر رام الله زخمی شده بود، به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد التمیمی کودک سه ساله فلسطینی که دو روز پیش در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهرک النبی صالح واقع در شمال رام الله زخمی شده بود، به شهادت رسید.

بنابر گزارش وبگاه شهاب نیوز ، این کودک فلسطینی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و زخمی شده و در بیمارستانی در رام الله بستری بود.

جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت این کودک فلسطینی اعلام کرد که این جنایت های رژیم اشغالگر هرگز ما را از ادامه راه مبارزه و مقاومت بازنخواهد داشت.

حماس تأکید کرد: جنایت های مکرر رژیم اشغالگر علیه کودکان ما که آخرین مورد آن نیز شهادت التمیمی بود و همزمان با روز جهانی کودکان قربانی جنگ توسط اشغالگران به شهادت رسید، نشان داد که بایستی رژیم صهیونیستی اشغالگر را در فهرست ننگن هدف قرار دادن کودکان درج و این رژیم را به دلیل ارتکاب جنایت های مستمر علیه ملت فلسطین مجازات کرد .

حماس همچنین تأکید کرد که این جنایت ها و تجاوزات علیه ملت فلسطین هرگز ملت ما را از ادامه راه مبارزه و مقاومت در دفاع از سرزمین و مقدسات آن تا تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس، باز نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت کودک فلسطینی بر اثر جراحت وارده در تیراندازی صهیونیست ها

شهادت کودک فلسطینی بر اثر جراحت وارده در تیراندازی صهیونیست ها