مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-17سياسي

600 کیلومتر از سیم برق در غرب مازندران به کابل تبدیل شد


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از تبدیل 600 کیلومتر سیم برق به کابل سال گذشته در منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی بابایی عصر شنبه در تشریع عملکرد و چالش های صنعت برق غرب مازندران افزود: در سال گذشته توفیقات خوبی نصیب شرکت شد و همکاران با روحیه جهادی و حضور میدانی برای پایداری شبکه تلاش کردند و نتیجه آن در تابستان سال گذشته مشهود بود و شهروندان شاهد خاموشی برق نبودند و انشاالله با این روحیه جهادی و آمادگی کامل پیک تابستان 1402 را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

بابایی با اشاره به تبدیل سیم به کابل به عنوان یکی از از اقدامات شرکت در پایداری شبکه بیان کرد: در سال گذشته 600 کیلومتر سیم به کابل تبدیل شد و در سال جاری این موضوع روند رو به رشد خواهد داشت.

رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران عدم امکان واگذاری انشعاب به اماکن فاقد پروانه، سرقت انرژی، تأسیسات و تجهیزات صنعت برق را از مهمترین چالش ها و مشکلات شرکت برشمرد و خواستار مساعدت در رفع این معضل شد.

سید علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس نیز اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق عرب مازندران با حضور مدیرعامل جهادی و همکاران میدانی در حادثه سیل سال گذشته درخشش خوبی داشت و این فرمانداری آمادگی همکاری در رفع مشکلات را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 کیلومتر از سیم برق در غرب مازندران به کابل تبدیل شد

600 کیلومتر از سیم برق در غرب مازندران به کابل تبدیل شد