مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-17اقتصادي

راه اندازی سامانه رصدخانه کشاورزی در گلستان


مدیرکل جهادکشاورزی گلستان از راه اندازی سامانه رصد خانه کشاورزی طی آینده نزدیک در گلستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد برزعلی در آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی استان با بیان اینکه رصدخانه کشاورزی در دولت سیزدهم شکل گرفته است، گفت: این رصدخانه پایش زنجیره های ارزش کالاهای اساسی کشاورزی را دنبال می کند.

وی افزود: با راه اندازی سامانه رصدخانه کشاورزی اشرافیت کامل اطلاعاتی از پهنه کشاورزی متناسب با نیاز مردم به تولیدات کشاورزی برای تأمین امنیت غذایی برنامه ریزی خواهد شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه در سال جاری برنامه توسعه کشاورزی استان بر پایه دانش بنیان بوده و سرمایه گذاری در این حوزه با جدیت پیگیری می شود، گفت: تلاش می شود تا از توانمندی بخش های علمی و اجرایی در اختیار استان برای رشد تولید کشاورزی، استفاده بهینه شود.

وی بیان کرد: استان گلستان در سطح ملی در بخش کشاورزی، بهره برداران نخبه زیادی را معرفی کرده و این ظرفیت کلیدی برای رشد تولید و افزایش بهره وری است.

برزعلی با اشاره به اینکه خام فروشی محصولات کشاورزی استان یکی از دغدغه ها به شمار می رود، گفت: طبق اولویت بندی سال 1400 توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان به صورت ویژه و با برنامه آغاز شد و در سال 1401 با پنج درصد افزایش نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه رصدخانه کشاورزی در گلستان

راه اندازی سامانه رصدخانه کشاورزی در گلستان