مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-18اقتصادي

تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای موزه میراث روستایی گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان 20 میلیارد ریال اعتبار برای طرح موزه میراث روستایی تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ساوری گفت: با پیگیری های صورت گرفته 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به طرح موزه میراث روستایی گلستان تخصیص یافت که تأمین این میزان اعتبار نقش مهمی در تکمیل طرح و افتتاح آن دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به اقدامات اجرایی از محل این اعتبار، گفت: با این میزان اعتبار تخصیص یافته، عملیات اجرایی حصارکشی و دوباره چینی سازه روستایی تِلار به عنوان سر در ورودی، پس از انتخاب پیمانکار آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تِلار، سازه ای کاملاً چوبی با قدمت 100 سال از روستای کوهپایه ای جفاکنده شهرستان بندرگز است که در این مرحله عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ساوری یادآور شد: تاکنون اعتباری نزدیک به 170 میلیارد ریال برای اجرای دوباره چینی چهار سازه روستایی، مسیر دسترسی و الحاقات یک سازه و سرویس بهداشتی در محل اجرای طرح، هزینه شده است.

وی افزود: با تخصیص این اعتبار و پایان یافتن عملیات اجرایی حصارکشی و سر در ورودی، مرحله نخست این طرح برای افتتاح مهیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای موزه میراث روستایی گلستان

تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای موزه میراث روستایی گلستان