مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-01سياسي

قیام 15 خرداد سال 42 سرمایه فرهنگی مردم دشت ورامین است


نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: قیام 15 خرداد سال 42، سرمایه فرهنگی مردم دشت ورامین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی ظهر پنج شنبه در دومین همایش امتداد مقاومت که در آستانه شصتمین سالگرد قیام 15 خرداد سال 1342 مردم ورامین که در سالن همایش دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مردم دشت ورامین در بزرگداشت 15 خرداد پیشگام بوده اند و برنامه های متعدد و خوبی در سطح منطقه در حال برگزاری است اظهار داشت: اجرای این برنامه ها نشان از این واقعیت دارد که مردم به این قیام و پدران خود افتخار می کنند.

نوش آبادی با بیان اینکه قیام خونین 15 خرداد سال 42 یکی از مهمترین ظرفیت های فرهنگی مردم دشت ورامین است که باید هنرمندانه به آن پرداخته شود افزود: از این طریق می توان ابعاد مختلف این قیام را به نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی منتقل کرد.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای 15 خرداد با آن که می دانستند که بازگشتی در مسیر دفاع از حریم ولایت فقیه وجود ندارد ولی به وظیفه و رسالت خود عمل کردند و در تاریخ ماندگار شدند.

وی عنوان داشت: قیام 15 خرداد سال 42، سرمایه فرهنگی مردم دشت ورامین است که باید به درستی از آن حراست کرد و در ترویج آن کوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد سال 42 سرمایه فرهنگی مردم دشت ورامین است

قیام 15 خرداد سال 42 سرمایه فرهنگی مردم دشت ورامین است