مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-14بين الملل

خشم ترامپ از بایدن پس از دادگاه؛ رییس جمهور شوم او را تحت پیگرد قرار می دهم


ترامپ که درگیر یک پرونده سنگین در دادگاه آمریکاست، میگوید در صورتیکه رییس جمهور شود بایدن و خانواده اش را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور جنجالی پیشین ایالات متحده، شب گذشته (سه شنبه)، ساعاتی پس از محاکمه در دادگاهی در میامی ایالت فلوریدا در ارتباط با پرونده اسناد محرمانه،متعهد شد که در صورت برگزیده شدن بعنوان رییس جمهور بعدی آمریکا در انتخابات 2024، جو بایدن رییس جمهور فعلی آمریکا را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه بعد از ورود به دادگاه ویلکی فرگوسن در شهر میامی برای تفهیم اتهام در پرونده نگهداری اسناد محرمانه تحت بازداشت قرار گرفت.

(جزییات بیشتر) خبرگزاری آناتولی گزارش کرد، ترامپ در بین هوادارن خود در بدمینستر ایالت نیوجرسی گفت: من یک دادستان ویژه واقعی منصوب خواهم کرد تا فاسدترین رییس جمهور تاریخ ایالات متحده آمریکا، جو بایدن و کل خانواده جنایتکار بایدن را تحت پیگرد قرار دهد .

رییس جمهور جنجالی پیشین آمریکا همچنین به افراد ناشناسی اشاره کرد که از نظر او مسئول تضعیف انتخابات و مرزهای ایالات متحده آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم ترامپ از بایدن پس از دادگاه؛ رییس جمهور شوم او را تحت پیگرد قرار می دهم

خشم ترامپ از بایدن پس از دادگاه؛ رییس جمهور شوم او را تحت پیگرد قرار می دهم