مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-08فرهنگي

برگزاری اولین جشنواره گلابگیری در شهرستان رزن


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از برگزاری اولین جشنواره گلابگیری در مزرعه گردشگری گل محمدی امید در روستای یوشانلو شهرستان رزن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهروز کهیایی با اعلام این خبر گفت: اولین جشنواره گلابگیری در روستای یوشانلو شهرستان رزن پنجشنبه هیجدهم خردادماه برگزار می شود.

وی افزود: از برنامه های جنبی این جشنواره برگزاری جشن گلاب گیری و معرفی میراث تاریخی، فرهنگی، طبیعی و نشاط آفرینی از اهداف این جشنواره است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری یک استارتاپ گردشگری، مدیر مزرعه گردشگری گل محمدی شهرستان و اداره میراث فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

کهیایی ادامه داد: جشنواره گل و گلاب می تواند علاوه بر پویا نگه داشتن اهالی روستا با معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان رزن و به ویژه روستای یوشانلو (خیگان)، گامی مؤثر در افزایش فرصت های کارآفرینی و سرمایه گذاری گردشگری در این منطقه باشد.

وی افزود: در این جشنواره مسابقه چیدن گل محمدی، گلاب گیری سنتی، نمایشگاه صنایع دستی، عرضه غذاهای محلی، بازی های بومی و محلی و مراسم آیینی و سنتی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره گلابگیری در شهرستان رزن

برگزاری اولین جشنواره گلابگیری در شهرستان رزن