مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-02بين الملل

واکنش ترامپ به فایل صوتی کشف شده از وی درباره ایران


رییس جمهور سابق آمریکا در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره فایل صوتی از وی که در آن به نگهداری اسناد محرمانه بعد از خروج از کاخ سفید اشاره می کند، ابراز بی اطلاعی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا پنجشنبه درباره صوتی که از وی منتشر شده و گفته می شود در آن درباره یک سند حساس نظامی که از کاخ سفید برده صحبت می کند، ابراز بی اطلاعی کرد.

  رسانه های آمریکایی سی ان ان و نیویورک تایمز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند دادستان های فدرال این نوار را در تحقیقات جاری درباره پرونده مرتبط با کشف اسناد دولتی در عمارت ترامپ در فلوریدا، یافته اند.

این نوار در جریان نشست ژوییه 2021 در نیوجرسی ضبط شده و شامل صدای ترامپ است که درباره سندی حرف می زند که به گفته او مربوط به حمله احتمالی به ایران است.

در جریان این مکالمه ترامپ می گوید می داند این سند محرمانه است.

  شان هانیتی خبرنگار فاکس نیوز از او درباره این گزارش ها می پرسد، ترامپ جواب می دهد چیزی درباره آن ها نمی داند و از خود دفاع می کند.

  او با تکرار این ادعا که می توانسته هر چیزی می خواسته را تحت اختیارات ریاست جمهوری از طبقه بندی خارج کند، گفت: چیزی درباره آن نمی دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به فایل صوتی کشف شده از وی درباره ایران

واکنش ترامپ به فایل صوتی کشف شده از وی درباره ایران