مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-01اقتصادي

اختصاص سهمیه جدید برای نانوایان شهرستان قزوین/ مشکل کمبود آرد برطرف می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته مسئولان ارشد استان و سایر متولیان امر، در آینده نزدیک سهمیه آرد نانوایان قزوینی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و با اختصاص سهمیه جدید مشکل توزیع آرد و عرضه نان رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسن اسلامی صدر در حاشیه مانور بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی که ظهر امروز در سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف اجرای طرح سهمیه بندی آرد نانوایی رضایتمندی مردم و صرفه جویی در توزیع آرد بود که اگرچه در کاهش قاچاق و توزیع خارج از شبکه موفقیت های خوبی به دست آمد، اما این طرح مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که باید جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: قبل از آذر سال 1401 سهمیه آرد شهرستان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد که به دنبال آن شاهد ایجاد صف در نانوایی ها بودیم، با توجه به رایزنی های صورت گرفته مسئولان ارشد استانی و متولیان امر، موافقت مسئولان کشوری مقرر شد در سهمیه آرد شهرستان بازنگری شود.

سرپرست فرمانداری قزوین یادآور شد: به زودی برای تمام نانوایی های سطح شهرستان سهمیه جدید آرد اختصاص داده خواهد شد که با این کار مشکل توزیع آرد و کمبود نان برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه جدید برای نانوایان شهرستان قزوین/ مشکل کمبود آرد برطرف می شود

اختصاص سهمیه جدید برای نانوایان شهرستان قزوین/ مشکل کمبود آرد برطرف می شود