مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-04اقتصادي

فروش بلیت چارتری به مقصد تهران در این 6 شهر ممنوع است


در حال حاضر پرواز های چارتری از مبدأ و به مقصد تهران در شهر های مشهد مقدس، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی به هیچ عنوان نمی تواند بلیت پرواز های چارتری در این مسیر ها بفروشد.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر پرواز های چارتری از مبدأ و به مقصد تهران در شهر های مشهد مقدس، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی به هیچ عنوان نمی تواند بلیت پرواز های چارتری در این مسیر ها بفروشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره ماجرای ممنوعیت پرواز های چارتری اظهار کرد: اختصاص ظرفیت چارتری متناسب با میزان تقاضای بازار گردشگری، سیاحتی و زیارتی می تواند موجب اطمینان خاطر گردشگران و زائران و رضایت شرکت های هواپیمایی شود.

وی افزود: از طرفی ریسک مالی انجام پرواز های چارتری معمولاً بر عهده چارترکننده است و از طرف دیگر شرکت های هواپیمایی هم نظارت و کنترل و حساسیت کافی را نسبت به خرده فروشی ها ندارند و نظارت مستقیمی بر شرایط صدور و فروش بلیت نیست.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مسئولیت بلیت چارتر با معاونت بازرگانی هر شرکت هواپیمایی است گفت: ما تیرماه سال گذشته بخشنامه ای صادر کردیم که مجدداً در اسفندماه تکرار و تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت چارتری به مقصد تهران در این 6 شهر ممنوع است

فروش بلیت چارتری به مقصد تهران در این 6 شهر ممنوع است