مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-21سياسي

شهید چمران یک مکتب انسان ساز و بزرگ بود


نماینده جنبش لبنان در جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید چمران یک مکتب بسیار بزرگ بود و باید شخصیت ایشان و تاثیری که در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن داشتند به نسل امروز معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد ابوشریف شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی بررسی ابعاد شخصیتی شهید چمران و نقش مقاومت در تحولات منطقه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، گفت: صحبت کردن در خصوص شخصیت شهید چمران مشکل است شایستگی این را نداریم در خصوص ایشان صحبت کنیم ایشان فقط مبارز ایرانی نبودند بلکه یک مبارز بین المللی بودند.

وی افزود: شهید چمران یک عاشق ویژه بودند ایشان در رشته های مختلف علمی سرآمد بودند و می توانستند بهترین موقعیت در آمریکا را داشته باشند اما دعوت به لقاالله را ترجیح دادند انجمن اسلامی را در آمریکا تأسیس کردند و سپس به فلسطین و لبنان رفتند و یک حرکت ملی و اسلامی در جهان و لبنان ایجاد کردند و اسلام را دوباره در منطقه زنده کردند.

نماینده جنبش لبنان در جمهوری اسلامی تصریح کرد: رزمندگان زیادی در ایران در انقلاب فلسطین، حزب جنبش لبنان، حل مشکلات ایران تأسیس سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین داشتند.

وی افزود: جوانان زیادی در فلسطین و لیتان تربیت یافته مکتب شهید چمران بودند که با کمترین تجهیزات و دست خالی در برابر دشمنان ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران یک مکتب انسان ساز و بزرگ بود

شهید چمران یک مکتب انسان ساز و بزرگ بود