مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-08سياسي

وزیر بهداشت: تجهیزات پیشرفته پزشکی را به مناطق محروم می رسانیم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: سیاست دولت توسعه زیرساخت بهداشت و درمان در مناطق محروم است، از این رو تلاش می کنیم تا تجهیزات پیشرفته پزشکی را به مناطق محروم برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاراویماق، بهرام عین اللهی ظهر امروز در جریان سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در شهرستان هشترود و در حاشیه افتتاح سی تی اسکن بیمارستان امام حسین علیه السلام این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سی تی اسکن این بیمارستان به عنوان یکی از دستگاه های پیشرفته و قابل ارتقاء با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

وی، با اشاره به حضور تمام معاونان وزارت بهداشت در استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به سفر رییس جمهور محترم به استان آذربایجان شرقی امروز توفیق یافتیم در خدمت مردم عزیز این منطقه باشیم و ما در وزارت بهداشت با تمام توان و با حضور تمامی معاونین امروز و فردا در تبریز حاضر هستیم.

عین اللهی، ادامه داد: معاونین و مدیران وزارتی امروز ضمن حضور در مناطق و شهرستانها از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار می گیرند و عصر امروز با حضور تمام معاونان و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز جمع بندی موارد مطرح شده و اقدامات پیش رو برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: تجهیزات پیشرفته پزشکی را به مناطق محروم می رسانیم

وزیر بهداشت: تجهیزات پیشرفته پزشکی را به مناطق محروم می رسانیم