مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-08اقتصادي

370 رشته صنایع دستی در کشور فعال است/ گردشگری بزرگترین اقتصاد


رییس بنیاد ملی توسعه پایدار گردشگری گفت: از 450 رشته صنایع دستی در جهان 370 رشته در ایران فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی طالع ماسوله بعدازظهر پنجشنبه در همایش علمی آموزشی توسعه گردشگری هوشمند روستایی در شهرستان سوادکوه، یکی از موضوعات مهم در قرن بیست و یکم را صنعت گردشگری برشمرد و افزود: بزرگ ترین لوکوموتیو اقتصاد و اشتغال دنیا گردشگری است و از خودروسازی و پتروشیمی پیشی گرفته است.

رییس بنیاد توسعه پایدار گردشگری کشور، با تأکید بر استفاده از توانایی گردشگری، یکی از نیازهای اساسی در توسعه گردشگری را مبحث آموزش دانست و گفت: مردم ما میهمان نوازان خوبی هستند اما با استانداردهای لازم در سیستم گردشگری و هتلداری چنانکه باید آشنا نیستند و لذا باید در نظام آموزش های لازم در استانداردهای مهمانداری دقت شود.

وی نکته دوم در گردشگری را ارائه خدمات درست عنوان کرد و گفت: امروز باید بدانیم که گردشگر چه انتظارات و نیازهایی دارد و بر اساس استانداردهای جدید این نیازهای را با خدمات رسانی خود ارائه دهیم.

طالع با بیان اینکه صرف داشتن یک جاذبه موجب جذب توریست نخواهد شد، نکته سوم را معرفی و نشان دادن جاذبه های گردشگری یک منطقه برشمرد و تصریح کرد: دولت وظیفه دارد تا جاذبه ها و خدمات خود را معرفی کند چراکه دنیای جهانگردی دنیا مطرح کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 رشته صنایع دستی در کشور فعال است/ گردشگری بزرگترین اقتصاد

370 رشته صنایع دستی در کشور فعال است/ گردشگری بزرگترین اقتصاد