مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-18فرهنگي

تیزر جدید سریال «نیکان» منتشر شد


تیزر جدید سریال تلویزیونی «نیکان» که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود و با استقبال بی نظیر مخاطبان روبه رو شده است، رونمایی شد.

- تیزر جدید سریال تلویزیونی نیکان که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود و با استقبال بی نظیر مخاطبان روبه رو شده است، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای، سریال تلویزیونی نیکان به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی کامران مجیدی و به نویسندگی نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی پور، محصول جدید مرکز سیمافیلم است که پخش آن از جمعه 12 خرداد ماه آغاز شده و هر شب ساعت 20:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

با آغاز هفته سوم پخش این سریال، تیزر جدید نیکان منتشر شد.

این تیزر را پانیذ علیزاده ساخته است.

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی نیکان که این شب ها مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفته و توانسته رضایت بخش عمده ای از آنها را جلب کند، آمده است: یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می کنه یه حسی شبیه به سقوطه.

پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داودنژاد، با معرفی مه لقا می نوش زاد همراه با رویا جاویدنیا، مهدی صباغی، سام کبودوند، فروغ قجابگلو، نادر شهسواری، آزاده مهدی زاده، مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمد یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیزر جدید سریال «نیکان» منتشر شد

تیزر جدید سریال «نیکان» منتشر شد