مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-13سياسي

نظم نوین جهانی در افول قدرت های سلطه گر مشاهده می شود


رییس جمهور د رجمع نخبگاه و دانشگاهیان ونزوئلا اظهار داشت: لت ایران در کنار ملت ونزوئلا خواهند بود و دستان عدالت خواهان جهانی را می فشاریم و تا استقرار نظم نوین عادلانه جهانی خواهیم ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز سه شنبه به وقت محلی، در پایان سفر رسمی دو روزه به ونزوئلا، در دیدار پرشور جمعی از نخبگان و دانشگاهیان ونزوئلایی در سالن تئاتر ترسا کارنیو کاراکاس، با ادای احترام به قهرمانان ملی این کشور اظهار کرد: بزرگان و قهرمانان ونزوئلایی در استقلال طلبی، عدالت خواهی و آزادیخواهی پیشقدم بودند و در مبازره با نظام سلطه و استکبار جهانی، تا استقلال کامل دست از مبارزه دست بر نداشتند.

رییس جمهور به ملت قهرمان ونزوئلا که با صبر و بردباری و تحمل سختی ها و مشکلات، تا کنون در مقابل نظام سلطه و زیادخواهی آن ایستادگی و از استقلال، آزادی و شرف خود دفاع کرده و می خواهد عدالت را در کشورش حاکم کند، درود فرستاد.

سید ابراهیم رییسی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به ما آموخته اند که مقاومت و ایستادگی دشمن را وادار به عقب نشینی می کند نه تسلیم، افزود: برخی تصور می کنند که دشمن با عقب نشینی و وادادگی تسلیم می شود، اما این یک محاسبه نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظم نوین جهانی در افول قدرت های سلطه گر مشاهده می شود

نظم نوین جهانی در افول قدرت های سلطه گر مشاهده می شود