مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-08اقتصادي

مجوز واردات ناوگان اتوبوس با عمر کمتر از 5 سال منتشر شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بر اساس آخرین مصوبه هیئت وزیران، مجوز واردات تعداد محدودی ناوگان اتوبوسی با حداکثر سن پنج سال صادر شد.

- محمد جولانژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین مصوبه هیئت وزیران، مجوز واردات تعداد محدودی ناوگان اتوبوسی با حداکثر سن 5 سال صادر شد و بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می توانند درخواست خود را حداکثر تا 25 خردادماه سال جاری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تحویل دهند.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران ناوگان اتوبوسی باید دارای سن کمتر از پنج سال بوده و از انواع برندهای معتبر با قدرت موتور حداقل 430 اسب بخار باشد؛ طبق مصوبه متقاضی باید دارای توانایی مالی به میزان حداقل 80 تا 100 میلیارد ریال برای خریداری و وارد کردن هر یک دستگاه خودرو باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص شرایط شرکت های حمل و نقل اظهار کرد: شرکت مسافربری باید دارای پروانه فعالیت معتبر از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باشد.

وی تاکید کرد: طبق مصوبه، شرکت مسافربری باید بر اساس تعهدنامه محضری ملتزم به به کارگیری خودرو در ایام اربعین و در مسیرهای سرویس دهی برای اربعین فعالیت است و تا پنج سال خودرو در مالکیت شرکت یا اعضای هیئت مدیره شرکت باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز واردات ناوگان اتوبوس با عمر کمتر از 5 سال منتشر شد

مجوز واردات ناوگان اتوبوس با عمر کمتر از 5 سال منتشر شد