مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:202023-06-07سياسي

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بروئنی دارالسلام درباره مسائل کنسولی


وزیر امور خارجه ایران و «داتو اِریوان پهین یوسف» وزیر امورخارجه برونیی دارالسلام در دیدار با یکدیگر موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های روابط دوحانبه، - وزیر امور خارجه ایران و داتو اِریوان پهین یوسف وزیر امورخارجه برونیی دارالسلام در دیدار با یکدیگر موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های روابط دوحانبه، مسائل منطقه ای و تحولات بین المللی و خصوصا موضوعات مهم جهان اسلام را مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان این دیدار را فرصت مناسبی برای بررسی راه های توسعه مناسبات دو کشور دانست.

وی با تشریح جایگاه کشورمان در زمینه فناوریهای نو و دانش بنیان، از شکل گیری همکاری میان دو کشور در این بخش ابراز خرسندی کرد.

داتو اِریوان پهین یوسف، وزیر امور خارجه برونیی دارالسلام نیز در این دیدار ضمن دعوت از وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار رسمی از برونیی دارالسلام، با مرور بر همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف از جمله در زمینه های مرتبط با فناوری های نو و دانش بنیان، گسترش همکاری های فی مابین را مورد تاکید قرار داد.

تبادل نظر در خصوص برخی موضوعات کنسولی فی مابین، مبارزه با افراطی گری و اسلام هراسی، موضوع فلسطین، ادامه گفت وگوهای لغو تحریم، تحولات اوکراین از دیگر محورهای مورد گفت وگو در این دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بروئنی دارالسلام درباره مسائل کنسولی

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بروئنی دارالسلام درباره مسائل کنسولی