مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-17اقتصادي

محدوده های اکتشافی معادن استان رو به پایان است


رییس نظام مهندسی معدن استان یزد گفت: محدوده های اکتشافی معادن استان یزد رو به پایان است و باید به سمت توسعه محدوده ها برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرحسین کوهساری در نخستین همایش استانی نکوداشت روز ملی معدن با تاکید بر اینکه بخش اکتشاف معادن استان یزد باید به سمت محدوده های بیشتری برود، از مسئولان کشوری و استانی خواست: مسیر اکتشاف معادن را تسهیل کنند تا بتوان در محدوده های بیشتر اکتشاف صورت بگیرد.

رییس نظام مهندسی معدن استان یزد همچنین با اشاره به اینکه باید پذیرفت که به زودی معادن بزرگ استان غیر فعال می شوند، افزود: بین دو تا سه سال آینده معادن بزرگی چون سنگ آهن چغارت و چادرملو به پایان عملیات می رسند و اگر محدوده های اکتشافی بیشتری مورد بهره برداری قرار نگیرند، افراد زیادی بیکار می شوند و این اتفاق تبعات اجتماعی و اقتصادی زیادی به همراه دارد.

کوهساری با بیان اینکه باید بخش اکتشاف معادن استان را فعال کرد تا استان بتواند پاسخگوی نیاز کشور باشد، ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه کشور در زمینه افزایش درآمد بر معادن متمرکز شده است، مساعدت مسئولان در وزارتخانه صنعت می تواند گره گشای بسیاری از مسائلی باشد که در حال حاضر در کشور با بن بست روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده های اکتشافی معادن استان رو به پایان است

محدوده های اکتشافی معادن استان رو به پایان است