مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-19حوادث

اجرای طرح «صاعقه 2» پلیس مبارزه با مواد مخدرالبرز/دستگیری 518نفر


فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه 2 با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح 518 نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند - سردار حمید هداوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح صائقه 2 پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با مشارکت سایر بخش های انتظامی طی 72 ساعت گذشته در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع 759 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که 497 کیلوگرم آن در عملیات های مشترک و در خارج از استان و 262 کیلوگرم آن در داخل استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: همچنین در این طرح 192 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی از جمع آوری 235 نفر معتاد متجاهر از سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

سردار هداوند همچنین با اشاره به دستگیری 91 حمل کننده مواد مخدر در اجرای این طرح، گفت: اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر در سطح استان با جدیت ادامه خواهد داشت و برای رسیدن به شرایط مطلوب، این مسیر را با جدیت ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «صاعقه 2» پلیس مبارزه با مواد مخدرالبرز/دستگیری 518نفر

اجرای طرح «صاعقه 2» پلیس مبارزه با مواد مخدرالبرز/دستگیری 518نفر