مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-21فرهنگي

«جرأت یا حقیقت» تلخی چالش جوانان را به زبان طنز بیان می کند


موضوع نمایش به یکی از مشکلات اجتماعی جوانان و چالش های موجود بین آنها با خانواده مربوط است که البته با زبان طنز در لحظه بیان و به آن پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سودابه کنعانی شامگاه سه شنبه در نشست خبری دست اندرکاران قبل نمایش عمومی نمایش جرأت یا حقیقت اظهار کرد: البته با توجه با ذائقه مردم و نیز استعداد خوبی که در 9 بازیگر دختر دوره دوم دبیرستان این نمایش وجود داشت، بهتر دیدم آن را در ژانر طنز عرضه کنم.

کارگردان جرأت یا حقیقت گفت: نمایش جرأت یا حقیقت از بین 140 گروه از 31 استان کشور به عنوان نماینده خراسان رضوی و به همراه 9 نمایش دیگر به مرحله کشوری راه یافته که قرار است تیرماه امسال برگزار شود.

وی افزود: نمایش حقیقت یا جرأت از 31 خرداد ماه جاری از ساعت 19 و سی دقیقه در تالار اندیشه جنب باغ ملی تربت حیدریه به مدت هفت شب به نمایش در خواهد آمد.

کنعانی در معرفی سوابق کاری خود نیز گفت: متولد 14 آذرماه 1369 دانش آموخته رشته دبیری زبان انگلیسی و به دلیل علاقه شخصی به هنر و به خصوص هنرهای نمایشی از سال 1393 به صورت رسمی کار خود را با نمایش نیلوفر آبی به کارگردانی مهدی حسن زاده با موضوع دفاع مقدس در جشنواره تئاتر زائر آغاز کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جرأت یا حقیقت» تلخی چالش جوانان را به زبان طنز بیان می کند

«جرأت یا حقیقت» تلخی چالش جوانان را به زبان طنز بیان می کند