مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-06اجتماعي

18 کاروان حج تمتع از آذربایجان غربی راهی سرزمین وحی شد


رییس حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: 18 کاروان حج تمتع استان شامل 2 هزار و 650 زائر از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه به سرزمین وحی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین مطیع حق شناس عصر سه شنبه در آیین راهی شدن آخرین کاروان زائران حج تمتع از فرودگاه ارومیه افزود: اعزام کاروان ها از روز سیزدهم خردادماه جاری آغاز و امروز آخرین کاروان حجاج استان به سمت مناسک حج تمتع مشرف شدند.

وی به زمان بازگشت حجاج اشاره کرد و ادامه داد: زائران حج تمتع 16 تا 19 تیر سال جاری نیز به میهن باز خواهند گشت.

رییس حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: کاروان حجاج از فرودگاه ارومیه به مقصد شهر جده عربستان اعزام و پس از آن با حضور در مکه و انجام مناسک حج به مدینه اعزام می شوند.

مطیع حق شناس با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی و بهداشتی برای زائران قبل از اعزام برگزار شده است، اضافه کرد: در طول سفر نیز خدمات آموزشی لازم در زمینه های مختلف به آنها ارائه خواهد شد.

زائران حج تمتع آذربایجان غربی در قالب 18 کاروان متشکل از 9 کاروان شیعه و 9 کاروان اهل سنت است، بیشترین کاروان مربوط به شهرستان ارومیه شامل سه کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه است.

سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی یک هزار و 10 نفر از آذربایجان غربی عازم سرزمین وحی شده بودند که امسال این تعداد به بیش از 2 برابر افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کاروان حج تمتع از آذربایجان غربی راهی سرزمین وحی شد

18 کاروان حج تمتع از آذربایجان غربی راهی سرزمین وحی شد