مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-21سياسي

کرمانشاه در وقوع جرم رتبه پایین کشور را دارد


کرمانشاه نهمین شهر پر جمعیت ایران است، اما در جرائم رتبه بسیار پایین و خوبی داریم که این آمار مستند است، البته منکر وقوع جرم نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1401 تعداد 322 نفر به ضابطین قضایی ما اضافه شده است و کارت شناسایی دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه آموزش ضابطین امر مهمی است، افزود: در این راستا سال گذشته 1500 نفر و در سه ماه اول سال نیز 500 نفر آموزش دیده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه تصریح کرد: بازدید از دادسراهای بخش در سال 1401 تعداد 24 مورد بوده که نقاط ضعیف و قوت شناسایی و اعلام شده است.

کرمی با بیان اینکه در بحث حقوق عامه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: مشکلات و مسائل اقتصادی حاکم بر جامعه فقط مختص کرمانشاه نیست بلکه در کل کشور وجود دارد، اما نکته ای که باید دقت شود، اصل تفکیک قواست و ما حق ورود به امور اجرایی نداریم.

وی ادامه داد: اما در بحث ترک فعل اگر مواردی باشد که بوده است، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و سازمان بازرسی نظارت دقیقی دارد و هرجا به تخلفی برخورد کرد به دادستان اعلام می کند تا سیر مراحل بعدی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در وقوع جرم رتبه پایین کشور را دارد

کرمانشاه در وقوع جرم رتبه پایین کشور را دارد