مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-10اجتماعي

گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت های گردشگری استان اردبیل است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت های گردشگری استان اردبیل است که گردشگری شیلاتی نیز یکی از شاخه های مهم آن به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر امروز در دیدار با مدیرکل شیلات استان اردبیل اظهار کرد: گردشگری کشاورزی و آبی از ظرفیت های ویژه گردشگری استان اردبیل هستند که گردشگری شیلاتی نیز یکی از شاخه های مهم این نوع گردشگری به شمار می رود.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان آماده همکاری با اداره کل شیلات در راستای ترویج گردشگری شیلاتی و معرفی ظرفیت های آبزی پروری و سایر جاذبه های مرتبط با این حوزه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: امروزه گردشگران به دنبال تجربه فضاهای بومی و طبیعی هستند که استان اردبیل با مواهب خدادادی موجود در این زمینه ظرفیت های ویژه ای دارد و مجموعه های پرورش آبزیان در کنار مزارع کشاورزی از اهمیت خاصی برای رونق گردشگری برخوردار هستند.

محمدی ادیب گفت: برگزاری جشنواره های موضوعی یکی از راه های معرفی ظرفیت ها است که پیشنهاد می کنیم اداره کل شیلات با همکاری اداره کل میراث فرهنگی جشنواره هایی را برای معرفی ظرفیت های شیلاتی استان برگزار کنند و همچنین برای صدور مجوزها و تعری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت های گردشگری استان اردبیل است

گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت های گردشگری استان اردبیل است