مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-07سياسي

تقویت ایمان و امید در جامعه تولید قدرت و اقتدار می کند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تقویت ایمان و امید در جامعه تولید قدرت و اقتدار کرده و همه باید در راستای این مهم نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب که خود یک جهاد تبیین بود راه و مسیر را به خوبی مشخص کردند و لذا جهاد تبیین از مهمترین الزامات در گام دوم انقلاب محسوب می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: جوانان غیرتمند ایران اسلامی در جهاد علمی و فرهنگی گام های بلند پیشرفت را طی کردند و در حوزه هایی چون دفاعی، دانش بنیان و پژوهشی رتبه های برتر کسب کردند و امروز حرف برای گفتن داریم و امروز دانشگاهیان باید در جهاد امیدآفرینی نقش مؤثری ایفا کنند.

وی تأکید کرد: تقویت ایمان و امید در جامعه تولید قدرت و اقتدار خواهد کرد و همه باید در راستای این مهم نقش آفرینی کنند.

کریمی با بیان اینکه فتح الفتوح امام خمینی (ره) آشنایی جوانان با معنویت و پای کارآوردن آنها در میدان های دفاع است، گفت: نمونه آن در دفاع مقدس بود که جوانان با معنویت بزرگترین موفقیت ها را خلق نمودند و محدودیت ها را به فرصت تبدیل کردند و امام خمینی (ره) با معنویت خلاء ها را به فرصت های بزرگ تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه معنویت اساس نهضت امام (ره) و عامل اصلی پیروزی در ایجاد و ادامه مسیر انقلاب بود، گفت: بسیاری از پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ایمان و امید در جامعه تولید قدرت و اقتدار می کند

تقویت ایمان و امید در جامعه تولید قدرت و اقتدار می کند