مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-29سياسي

حمایت از دانش بنیانهای فعال در حوزه تجهیزات رایانه ای تسهیل میشود


معاون علمی رییس جمهور از ایجاد سازوکاری برای تسهیل دریافت حمایت های دانش بنیانی برای شرکت های فعال در حوزه تجهیزات رایانه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست جمهوری، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و حسین ملازاده دبیر ستاد فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از توانمندی های یک شرکت دانش بنیان در حوزه طراحی، ساخت و توسعه سرورهای رایانه ای بازدید کردند.

این شرکت دانش بنیان توانسته است همگام با فناوری مورد استفاده در برندهای صاحب نام و توانمند دنیا که در حوزه سرور فعالیت دارند، در مسیر طراحی برخی بردهای الکترونیک اختصاصی، قطعات مکانیکی و بدنه اختصاصی سرورهای رایانه ای حرکت کند.

قطعات به کار رفته در سرورهای ساخت این شرکت دانش بنیان از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه دنیا بهره برده و سعی شده است تا این محصولات، با بیشترین میزان کارآمدی و منطبق بر فناوری های روز جهانی ارائه شوند.

همچنین این شرکت با تعامل با شرکت های پیشتاز بین المللی در حوزه تغذیه، از محصولات سفارشی سازی شده این شرکت ها به منظور بهینه کردن مصرف برق بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش بنیانهای فعال در حوزه تجهیزات رایانه ای تسهیل میشود

حمایت از دانش بنیانهای فعال در حوزه تجهیزات رایانه ای تسهیل میشود