مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-15اقتصادي

انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر از کالاهای متروکه خالی شود


در سریع ترین زمان باید انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر از کالاهای متروکه خالی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف ماشین آلات سنگین، کانتینرها و کالاهای موجود در انبارها پیگیری های متعددی صورت گرفت.

وی با با بیان اینکه پس از کار کارشناسی باید نسبت به تعیین تکلیف کالاهای انبارها اقدام شود اضافه کرد: انبارها باید خالی شده و از متروکه شدن کالاها جلوگیری شود.

تعیین تکلیف ماشین آلات رییس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: تعداد و مشخصات ماشین آلاتی که در پارکینگ هستند سریعاً اعلام و پرونده های آن ها به منظور بررسی به دادگستری گزارش شود.

مهرانگیز ضمن بازدید از کانتینرهای کالاها، دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف آن ها را صادر و تاکید کرد: ظرف مدت یک هفته باید تمامی این کالاها که از اقلام مختلف تشکیل شده اند تعیین تکلیف و انبارها خالی شوند.

مقابله با قاچاق رییس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از انبار شمش های فلزات نیز گفت: با توجه به اینکه پرونده این کالاها در دادگاه در حال رسیدگی است باید در این خصوص تسریع و با تعیین تکلیف این قبیل کالاها از دپو کردن آن ها خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر از کالاهای متروکه خالی شود

انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر از کالاهای متروکه خالی شود