مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-21اقتصادي

تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری صندوق اوپک در اجلاس 44


جمهوری اسلامی ایران بعد از چهار سال در سطح وزیر در اجلاس صندوق اوپک شرکت کرد؛ هم در خود اجلاس نقش فعالی ایفا کردیم و هم در حاشیه اجلاس از فرصت گفت و گوهای دو طرفه با وزرای اقتصادی کشورهای عضو صندوق استفاده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه شرکت در چهل و چهارمین اجلاس سالانه صندوق اوپک در گفت وگویی اظهار کرد: این اجلاس که با حضور وزرای اقتصادی کشورهای عضو برگزار می شود، فرصتی بسیار مهم برای تبادل نظر و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری صندوق اوپک است، برای اینکه کشورها بتوانند در حوزه سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی از این سرمایه گذاری ها استفاده کنند.

خاندوزی یادآور شد: شعار امسال صندوق تمرکز بر دو هدف ویژه است؛ اول هدف تاب آوری اقتصادی کشورها که در مقابل شوک هایی که به اقتصاد وارد میشود، مقاوم باشند و دوم هم مسئله عدالت و برابری در حوزه اجتماعی داخل کشورها است که وضعیت توزیع درآمد و دسترسی گروه های فقیر و ضعیف را بهبود ببخشد.

وی افزود: از آنجا که هر دو سیاست با توجه به این که جزو تدابیر جدی مورد تاکید آقای رییس جمهور بود، ما هم با نگاه کاملا فعالانه در اجلاس شرکت کردیم و امیدواریم که نتیجه این اجلاس و مصوب شدن پروژه های سرمایه گذاری کمک کند به اینکه کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری صندوق اوپک در اجلاس 44

تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری صندوق اوپک در اجلاس 44