مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:562023-06-14سياسي

دیدار مشاور وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز سی سخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران، به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان با چندین خانواده شهدا در سی سخت دیدار کردند.

در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران و حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، آزاده رییس آموزش و پرورش دنا،دانشور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دنا  به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهیدان آرش نیک اقبالی ،  فریبرز عبدالله پور و علی قاسم دستخوش در سی سخت دیدار کردند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا گفت: به نمایندگی از مقام عالی وزارت دکتر صحرایی خدمت خانواده های عزیز شهیدان رسیده ام و به نیابت از ایشان اعلام می کنم همه ما در آموزش و پرورش به ویژه حوزه ستادی مدیون خون شهدا هستیم و اولویت همه کارها و برنامه ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

  زهرا مظفر افزود: این که پدر و مادر از فرزند خود در راه رضای خدا برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی می گذرد و با رضایت قلبی فرزند خود را راهی جبهه می کند، بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مشاور وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز سی سخت

دیدار مشاور وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز سی سخت