مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-08سياسي

1000زوج سمنانی تحت حمایت به خانه بخت می روند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راهی شدن 1000زوج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به خانه بخت در سال 1402 خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راهی شدن 1000زوج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان به خانه بخت در سال 1402 خبر داد.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، 18 خردادماه از برنامه ریزی برای راهی شدن یک هزار زوج تحت پوشش به خانه بخت و حمایت از آنها خبر داد و اظهار کرد: در دهه کرامت 70 سری هدیه ازدواج به پسران در شرف ازدواج و جهیزیه به دختران با همراهی خیرین اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 750 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت شدند، تصریح کرد: در سال جاری هزار زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با حمایت خیرین راهی خانه بخت می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است ادامه داد: زوج های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره های آموزش این نهاد نیز بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده ازجمله مواردی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000زوج سمنانی تحت حمایت به خانه بخت می روند

1000زوج سمنانی تحت حمایت به خانه بخت می روند