مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-03سياسي

5000 نفر از آذربایجان غربی راهی مرقد امام راحل شدند


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره)، 5 هزار نفر اقشار مختلف مردم این استان به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

- ارومیه -مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره)، 5 هزار نفر اقشار مختلف مردم این استان به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مصادف شدن با ماه مبارک رمضان علت عدم اعزام کاروان های زیارتی به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

به گفته وی، از مجموع زائران اعزامی به مرقد امام (ره) یک هزار و 200 نفر را خواهران تشکیل می دهند که با 28 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام می شوند.

سرهنگ ابراهیمی گفت: راویان، روحانیان و آمبولانس های دانشگاه علوم پزشکی در کنار پلیس راهور کاروان های زیارتی را در زمان حضور در مرقد امام و مسیر رفت و برگشت همراهی می کنند.

وی یادآور شد: زائران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب میثاقی دوباره با امام راحل و آرمان های انقلاب کرده و بار دیگر برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی عهد و پیمان می بندند.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه ارومیه گفت: سهم شهرستان ارومیه از این پنج هزار نفر، یک هزار و 250 است که با 25 دستگاه اتوبوس به مرقد امام (ره) اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 نفر از آذربایجان غربی راهی مرقد امام راحل شدند

5000 نفر از آذربایجان غربی راهی مرقد امام راحل شدند