مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-19حوادث

نجات 40 دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل


براثر شدت بارش های شامگاه دیروز و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق استان اردبیل یک نفر جان خود را از دست داد و امدادگران هلال احمر در مناطق حادثه دیده حضور دارند و در حال امدادرسانی به متاثران از سوانح جوی هستند.

- حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: شامگاه روز یکشنبه 28 خردادماه شهرستان گرمی در اردبیل مجددا با بارش های رگباری بهاره و سیل و آبگرفتگی در مسیل ها و معابر این شهرستان مواجه شد.

  وی با اشاره به وقوع رعد و برق و بارش های رگباری در شهرستان بیله سوار- روستای فولادلو، افزود: یک خانم 65 ساله بر اثر برخورد صاعقه در این منطقه جان خود را از دست داده است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 8 تیم امدادی هلال احمر در قالب 64 امدادگر و نجاتگر هلال احمر اردبیل در مناطق سیل زده شهرستان گرمی، روستاهای قره آغاج و آقامحمدبیگلو در جاده بیله سوار – گرمی حضور دارند و در حال امدادرسانی به متاثران از سیل هستند.

2 تیم امدادی دیگر از مرکز استان و شعبه مشگین شهر نیز راهی مناطق حادثه دیده هستند.

  نجات 40 دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل  قویدل همچنین از نجات 40 دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد و گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر، 40 دانش آموز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 40 دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل

نجات 40 دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل