مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-06حوادث

خطای انسانی؛ بیشترین عامل حوادث رانندگی/ آموزش؛ اولویت پلیس راه


رییس پلیس راه شمال استان کرمان بر اهمیت آموزش به عنوان سرلوحه تمام اقدامات حوزه جلوگیری از حوادث رانندگی و خسارات ناشی از آن تأکید کرد.

  - خطای انسانی؛ بیشترین عامل حوادث رانندگی/ آموزش؛ اولویت پلیس راه ایسنا/کرمان رییس پلیس راه شمال استان کرمان بر اهمیت آموزش به عنوان سرلوحه تمام اقدامات حوزه جلوگیری از حوادث رانندگی و خسارات ناشی از آن تأکید کرد.

  سرهنگ علی رضایی امروز 16 خرداد ماه با اشاره به وضعیت حوادث جاده ای استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی های به عمل آمده بیشتر تصادفات و ضایعات ناشی از آن، به دلیل خطای عامل انسانی به وقوع می پیوندد که این اعمال و رفتار ناصحیح از نداشتن تجربه و مهارت کافی و در نهایت از رکود آموزش سرچشمه می گیرند.

وی بیان کرد: به طور کلی باید گفت برای جلوگیری از ضایعات و خسارات ناشی از تصادفات رانندگی و زیان های عظیم مادی و معنوی و معضلات رفت و آمد، باید بدون از دست دادن فرصت اقداماتی قاطع و پیگیر انجام شود که سرلوحه تمامی این اقدامات همان آموزش است و همه دستگاه ها باید پلیس را در این زمینه یاری کنند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه سنگین و خطیر نهادها و سازمان هایی چون آموزش و پرورش، آموزش عالی، صدا و سیما و دیگر رسانه های ارتباط جمعی در حوزه راهنمایی و رانندگی مشهود و مشخص است و این نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای انسانی؛ بیشترین عامل حوادث رانندگی/ آموزش؛ اولویت پلیس راه

خطای انسانی؛ بیشترین عامل حوادث رانندگی/ آموزش؛ اولویت پلیس راه