مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-02حوادث

خستگی راننده وانت پیکان حادثه ساز شد/ فوت دلخراش دختر 18 ساله


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح امروز یک خودروی وانت پس از شکستن درخت و ورود به پیاده رو با عابر پیاده 18 ساله برخورد کرده و باعث فوت وی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سرهنگ رابعه جوانبخت درباره تصادف فوتی امروز گفت: در ساعت 8 صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی 40 ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می شود.

وی ادامه داد: این وانت سپس با عابر پیاده که دختری 18 ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می نماید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تیم کارشناسی منطقه 4 پلیس راهور تهران بزرگ بعد دریافت خبر این حادثه بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل وقوع آن پرداخته و دریافتند خودروی وانت هیچ گونه آثار انعکاسی مانند خط ترمز که نشان از عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است را نداشته و بر اثر خستگی و خواب آلودگی، مستقیم باعث بروز این حادثه شده است.

وی افزود: با بررسی های بعمل آمده و اذعان خود راننده وانت، مشخص گردید خستگی و خواب آلودگی علت اصلی حادثه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خستگی راننده وانت پیکان حادثه ساز شد/ فوت دلخراش دختر 18 ساله

خستگی راننده وانت پیکان حادثه ساز شد/ فوت دلخراش دختر 18 ساله