مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-17اقتصادي

مدیریت جهادی راهگشای بن بست ها است


رییس کانون جهادگران کشور با بیان اینکه هر فردی در جامعه اگر مسوولیتی به عهده می گیرد باید توانایی ایجاد تحول را داشته باشد، گفت: مدیریت جهادی راهگشای بن بست ها و متحول کننده وضع موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدتقی امان پور امروز در گردهمایی جهادگران و سنگرسازان بی سنگر استان های مرکزی و کردستان، با بیان اینکه جهاد پس از تشکیل در اجرای امور محوله موفق بود و روز به روز مسوولیت های سنگین تری به آن واگذار شد، اظهار کرد: جهادگران خدمات شایسته و ارزشمندی به کشور ارائه کردند.

وی با بیان اینکه هر فردی در جامعه اگر مسوولیتی به عهده می گیرد باید توانایی ایجاد تحول را داشته باشد، افزود: با مدیریت جهادی می توان تحول ایجاد کرد؛ فقدان صلاحیت حرفه ای برای افرادی که برخی شغل ها را قبول می کنند یکی از چالش هایی است که در کشور وجود دارد.

رییس کانون جهادگران کشور با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه جامعه نیروی انسانی آن کشور است، ادامه داد: باید از این سرمایه بهره برد و آن را حفظ کرد، استفاده از تجربیات پیشکسوتان یکی از مسائل راهگشا در امور است.

فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی نیز گفت: اثرات ریشه های دیوان سالاری بیمار و معیوب دهه 50 که بر نظام اداری کشور چمبره زده بود تا امروز باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی راهگشای بن بست ها است

مدیریت جهادی راهگشای بن بست ها است