مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-12سياسي

مبارزه با جنگ شناختی از وظایف بانوان طلبه است


مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: جنگ شناختی از سیاست های امروزی دشمنان اسلام است و مبارزه با این سیاست دشمنان از وظایف طلاب خواهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رسول خواسته صبح دوشنبه در نشست با کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) خلخال اظهار کرد: دانش آموختگان ما ظرفیت بزرگی برای ما هستند که باید برنامه ریزی های لازم در راستای بهره برداری از ظرفیت این طلاب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه خواهران خلخال در راستای تبلیغ و ترویج آموزه های دینی و مسائل خانواده در این شهرستان مفید واقع شده اند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن بر شکل گیری جنگ شناختی دامن زده است بنابراین مسئولیت خواهران طلبه در قبال این توطئه دشمن دوچندان شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان کرد: مدیران واحدهای حوزوی استان باید تلاش کنند تا طلبه های در حال تحصیل و دارای استعداد به عرصه تدریس ورود کنند تا مدرسه به لحاظ استاد در آینده خودکفا شود.

خواسته همدلی و همکاری کادر مدرسه علمیه الزهرا (س) خلخال را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: قطعاً بدون همکاری کادر یک مجموعه علمی دستیابی به اهداف والا برای آن مجموعه اتفاق نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با جنگ شناختی از وظایف بانوان طلبه است

مبارزه با جنگ شناختی از وظایف بانوان طلبه است