مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:502023-05-30اقتصادي

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی روستایی در استان سمنان


استاندار سمنان بر اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی روستایی در استان تاکید کرد و گفت: توانمند سازی نقاط روستایی در دستور کار استانداری قرار دارد.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در کنار تسهیلاتی که به تولید صنعتی داده می شود، مقوله روستاها نیز مد نظر مدیریت اقتصادی استان سمنان قرار دارد، ابراز کرد: اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی روستایی در زمره اولویت های ما در استان است.

وی با بیان اینکه تسهیلات روستایی چند کارکرد دارد و عامل و بانی چند موضوع می شود که یکی از آنها عدم مهاجرت و ماندگاری جمعیت است، افزود: جمعیت روستا را زنده نگه می دارد.

استاندار سمنان توانمند سازی خانوار روستایی را یکی از محورهای اعطای تسهیلات بانکی دانست و تاکید کرد: با توانمند سازی خانوار روستایی به لحاظ اقتصادی می توانیم جلوی حاشیه نشینی را نیز بگیریم.

هاشمی با بیان اینکه تولید ثروت در روستاها از جمله موضوعاتی است که باید به آن تاکید کرد، افزود: اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی خوب است چرا که سبب رونق تولید و تثبیت اشتغال می شود اما باید به روستاها نیز توجه داشت.

وی با بیان اینکه پرداخت 200 میلیارد تومان تسهیلات به یک مجموعه صنعتی می تواند یک مجموعه صنعتی با 200 الی 300 کارگر را حفظ کند اما شاید بتوان با همان 200 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی روستایی در استان سمنان

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی روستایی در استان سمنان