مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-19سياسي

وعده وزیر نیرو برای حل مشکل برق شهرک های صنعتی و آب بعضی شهرهای فارس


استاندار فارس اعلام کرد که در دیدارش با وزیر نیرو، مقرر شد که مشکل برق شهرک های صنعتی این استان و تامین آب شماری از شهرهای فارس، رفع شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که در دیدارش با وزیر نیرو، مقرر شد که مشکل برق شهرک های صنعتی این استان و تامین آب شماری از شهرهای فارس، رفع شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه ضمن یادآوری اینکه در دیدارش با وزیر نیرو، رییس توانیر و رییس شرکت شهرک های صنعتی کشور و شماری از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، گفت: دراین جلسه پیشنهاداتی برای تامین برق شهرک های صنعتی فارس مطرح شد که مورد پذیرش وزیر نیرو قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: مقرر شد جلسه ای باحضور مدیران شرکت توانیر و شرکت شهرک های صنعتی کشور تشکیل و پروژه به پروژه مصوب شده و در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی تامین برق شهرک های صنعتی آغاز شود.

ایمانیه همچنین از توافق با وزیر نیرو، برای رفع مشکل جاده تنگ خیاره برای جابجایی کانال های آب خبرداد و افزود: در این نشست همچنین تکمیل شبکه آبرسانی شهرستان ارسنجان، رفع مشکلات موجود در شهرستان های مرودشت و خرامه بررسی و مورد توافق قرار گرفت؛ همچنین مشکل آبرسانی به شهر میمند نیز با مساعدت وزیر نیرو حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر نیرو برای حل مشکل برق شهرک های صنعتی و آب بعضی شهرهای فارس

وعده وزیر نیرو برای حل مشکل برق شهرک های صنعتی و آب بعضی شهرهای فارس