مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-28سياسي

فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد


شهرکرد_جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد که اصحاب رسانه در خط مقدم این جهاد قرار دارند.

- شهرکرد_جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد که اصحاب رسانه در خط مقدم این جهاد قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار افضلی ظهر یک شنبه در جمع هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اهمیت رسانه در عصر کنونی گفت: فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد که اصحاب رسانه در خط مقدم این جهاد مقدس نقشه های ضد فرهنگی دشمن را نقش بر آب می کنند.

وی تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز ظرفیت پایه گذاری حرکت انقلابی در موضوع مهم رسانه را دارد و همان گونه که در تمام زمینه ها تفکر بسیجی و انقلابی راهگشای حل مشکلات بوده است در عرصه فرهنگ و ارتباطات نیز باید با کار جهادی و بسیجی وارد میدان شد تا افکار عمومی، جولانگاه دروغ پردازی و سیاه نمایی دشمن نگردد و با انعکاس هنرمندانه واقعیت ها، راه را بر خودنمایی و قدرت نمایی استکبار مسدود شود.

سردار افضلی با تأکید بر لزوم اجرای کیفی برنامه های بسیج رسانه گفت: جشنواره ابوذر یکی از تأثیرگذارترین مراسم است که با هدف تجلیل از اصحاب رسانه برگزار می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد

فعالیت در زمینه فرهنگ نیاز به مجاهدت دارد