مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-12سياسي

فعالیت 177 مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 177 مرکز نیکوکاری در این استان فعالیت می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 177 مرکز نیکوکاری در این استان فعالیت می کند.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به همت خیرین و مراکز نیکوکاری استان طی سال گذشته بیش از 138 میلیارد تومان کمک های مردمی جذب و برای نیازمندان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و688 فرد نیکوکار در مراکز نیکوکاری استان جذب شده است، گفت: حضور خیرین در صحنه و فعالیت آن ها در فقرزدایی موجب افزایش امیدآفرینی در بین خانواده های نیازمند می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر 18 هزار و 169 نفر نیازمند در سامانه ملی شبکه نیکوکاری ثبت شده اند، افزود: فعالیت های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت رسانی به نیازمندان، هدفمندسازی فعالیت ها و هم افزایی در منابع موردنیاز برای خدمت رسانی بسیار موثر بوده است.

این مقام مسئول، فعالیت های مراکز مردم نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان سازی خیر و احسان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: افزایش میزان کمک های مردمی در خراسان شمالی نشان از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 177 مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی

فعالیت 177 مرکز نیکوکاری در خراسان شمالی