مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-06ورزشي

قم دارای هیئت ورزش های ساحلی و دریایی شد


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تاسیس هیئت ورزش های ساحلی و دریایی در این استان خبر داد.

- محمد علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حالی که اخیراً فدراسیون ورزش های ساحلی و دریایی در کشور تأسیس شده است سرپرست این فدراسیون در حکمی سرپرست این هیئت در قم را منصوب کرده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: سرپرست فدراسیون ورزش های ساحلی و دریایی در حکمی علی تاج بخش را به عنوان سرپرست هیأت در قم تعیین کرده است.

وی بیان کرد: پس از آنکه علی تاج بخش از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان سرپرست هیئت ورزش های دریایی و ساحلی استان قم معرفی شد، محمد رضا شجیع سرپرست این فدراسیون ابلاغ سرپرستی تاج بخش را صادر و به قم ارسال کرد.

وی گفت: سرپرست فدراسیون در ابلاغ خود تاج بخش را مأمور به انجام اموری کرده که باید تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون به انجام برساند.

علیمردانی افزود: طراحی سربرگ و ساخت مهر هیئت با هماهنگی فدراسیون، انتصاب سرپرست نایب رییسی، سرپرست دبیری، سه نفر عضو هیئت رییسه و سرپرست خزانه داری هیئت با هماهنگی اداره کل و فدراسیون، اخذ کد اقتصادی هیئت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین پیگیری افتتاح و تجهیز دفتر اداری هیئت در کوتاه ترین زمان ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم دارای هیئت ورزش های ساحلی و دریایی شد

قم دارای هیئت ورزش های ساحلی و دریایی شد