مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-14سياسي

برنامه ریزی برای انتقال 20000 زائر مدینه بعد با قطار به شهر پیامبر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب؛ - در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد با هدف تسهیل سفر حجاج ایرانی، قرار است 20 هزار زائر مدینه بعد با قطار سریع السیر مکه به مدینه به شهر پیامبر منتقل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب؛ سرپرست حجاج ایرانی در مدینه، رییس ستاد مدینه اظهار کرد: رییس ستاد عملیات مکه و مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان در تلاش اند که ضمن هماهنگی با طرف های ذی ربط در کشور میزبان این اقدام برای نخستین بار اجرایی شود.

جواد دانشیار افزود: همچنین در خصوص انجام 33 پرواز ترانزیت از طریق فرودگاه مدینه برای بازگشت زائران دو استان مازندران و یزد به کشورمان در روز های نخست خروج زائران از عربستان برنامه ریزی شده است.

در این جلسه، رییس سازمان حج و زیارت در گزارشی تعداد زائران ایرانی در سرزمین وحی را 59351 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود 67 درصد زائران حج 1402 از طریق دو فرودگاه جده و مدینه به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای انتقال 20000 زائر مدینه بعد با قطار به شهر پیامبر

برنامه ریزی برای انتقال 20000 زائر مدینه بعد با قطار به شهر پیامبر