مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:212023-06-14سياسي

50 میلیون هکتار از مراتع کشور احیا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، تقی شعبانیان ظهر امروز در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارت کل منابع طبیعی 11 استان زاگرس نشین در سنندج، اظهار کرد: نقش روابط عمومی ها در تحقق اهداف سازمانی اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی غیرقابل انکار بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی توانمند در دنیای امروز باید از تکنولوژی روز استفاده و افکار عمومی را در جهت اهداف سازمان و دستگاه همراه کند.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور افزود: برقراری ارتباط با درون سازمانی و برون سازمانی از مهم ترین وظایف حوزه روابط عمومی است.

شعبانیان با بیان اینکه روابط عمومی ها در جامعه زبان گویای سازمان و پل ارتباطی دو طرفه با جامعه هدف هستند، عنوان کرد: نقش روابط عمومی ها در سازمان منابع طبیعی بسیار حساس و مهم است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت گفت: برای سرسبز نگهداشتن کشور باید نهضتی فراگیر برپا شود نهضتی که آحاد مردم در آن سهم داشته باشد.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تصریح کرد: درخت و جنگل ویترین منابع طبیعی کشور است و متاسفانه جنگ های کشور از لحاظ کمی و کیفی وضعیتی مطلوبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیون هکتار از مراتع کشور احیا می شود

50 میلیون هکتار از مراتع کشور احیا می شود