مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-21سياسي

لزوم اصلاح سرانه پزشک خانواده


استاندار فارس با تاکید بر لزوم اصلاح سرانه پزشک خانواده گفت: تحقق این مهم نیز در گرو همراهی و همکاری مسئولان مرتبط کشوری و اثبات اینکه شاخص های سلامت با اجرای پزشک خانواده ارتقاء می یابد، - ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر لزوم اصلاح سرانه پزشک خانواده گفت: تحقق این مهم نیز در گرو همراهی و همکاری مسئولان مرتبط کشوری و اثبات اینکه شاخص های سلامت با اجرای پزشک خانواده ارتقاء می یابد، است.

دکتر محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 31 خرداد در نشست بررسی مسائل مرتبط با طرح پزشک خانواده بیان کرد: پرداختی های پزشک خانواده باید به طور منظم و در فواصل کوتاهی از پایان ماه انجام شود.

او گفت: طبیعتا پزشک خانواده همانند سایر طرح ها و برنامه ها نواقص و ایراداتی داشته و دارد که باید برای اصلاح و ارتقاء آنها، پیشنهادات و راهکارهای عملی خود را ارائه دهیم.

استاندار فارس ادامه داد: مسائل و مشکلات درگیر در پزشک خانواده را می توان در سه حوزه مسائل بیمه ای، وزارتخانه ای و برخی از پزشکان همکار دسته بندی کرد.

ایمانیه، خواستار مشخص شدن موضوع مراقبین سلامت شد گفت: مابه التفاوت 12 درصد تا مصوبه اداره کار باید توسط دولت پرداخت شود که با قول مساعد معاون بهداشت وزارت بهداشت این مهم محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح سرانه پزشک خانواده

لزوم اصلاح سرانه پزشک خانواده