مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-04بين الملل

اعلام حمایت جبران باسیل از «جهاد ازعور» به عنوان نامزد ریاست جمهوری لبنان


رییس جریان آزاد ملی لبنان در سخنانی حمایت خود را از «جهاد ازعور» برای تصدی پست ریاست جمهوری کشورش اعلام کرد.

- اعلام حمایت جبران باسیل از جهاد ازعور به عنوان نامزد ریاست جمهوری لبنان رییس جریان آزاد ملی لبنان در سخنانی حمایت خود را از جهاد ازعور برای تصدی پست ریاست جمهوری کشورش اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، جبران باسیل، رییس جریان آزاد ملی لبنان در سخنانی در این باره اظهار کرد: مشخص شده است که ما با فراکسیون های دیگر پارلمان لبنان برای نامزدی جهاد ازعور از میان اسامی دیگر به توافق رسیده ایم و این توافق یک تحول مثبت و مهم است.

وی گفت: توافق بر سر نام یک فرد برای انتخاب رییس جمهوری، یک دستاورد مهم اما ناکافی است، چرا که لازمه توافق میان دو طرف آن است که طرف دیگر با دیگری چالش نداشته باشد.

باسیل همچنین افزود: ما راه میانه و اعتدال را در پیش گرفتیم و نامزدی که برای ریاست جمهوری از وی حمایت خواهیم کرد، همه خواسته ها ما را برآورده نمی کند.

باسیل تاکید کرد: ما رییس جمهوری می خواهیم که هیچ کس او را به ما تحمیل نکند و ما نیز رییس جمهوری را بر کسی تحمیل نمی کنیم و این معادله مشارکت ملی است و تفاهم و توافق لبنانی ها بر سر رییس جمهور و برنامه ها؛ راه حل مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت جبران باسیل از «جهاد ازعور» به عنوان نامزد ریاست جمهوری لبنان

اعلام حمایت جبران باسیل از «جهاد ازعور» به عنوان نامزد ریاست جمهوری لبنان