مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:552023-05-31سياسي

دیدار مردمی رییس کل دادگستری تهران با 135 نفر از شهروندان برگزار شد


برنامه ملاقات مردمی مسؤولان دادگستری استان تهران به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی به صورت چهره به چهره با حضور رییس کل دادگستری استان تهران در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری استان تهران؛ علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران به همراه معاونان قضایی دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی با بیش از 135 نفر از متقاضیان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست هایشان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کردند.

این دیدار مردمی در راستای برنامه های استماع بدون واسطه مشکلات و نظرات مردم به مدت 4 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی حضرت امام خمینی (ره)، برگزار و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی شد.

درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‎ها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

در برنامه ملاقات مردمی این هفته دادگستری استان تهران، مرتضی تورک معاون قضایی رییس کل و رییس حوزه ریاست، غلامحسین چمن سرا معاون قضایی ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی رییس کل دادگستری تهران با 135 نفر از شهروندان برگزار شد

دیدار مردمی رییس کل دادگستری تهران با 135 نفر از شهروندان برگزار شد