مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-12اجتماعي

پاکسازی مسیر جاده امامزاده ابراهیم (ع) شفت از زباله


طرح پاکسازی مسیر جاده امامزاده ابراهیم (ع) و روستای خرفکل از زباله به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست با حضور فرماندار شفت و مسئولان شهرستانی انجام شد.

- شفت- طرح پاکسازی مسیر جاده امامزاده ابراهیم (ع) و روستای خرفکل از زباله به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست با حضور فرماندار شفت و مسئولان شهرستانی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر دوشنبه طرح پاکسازی مسیر جاده امامزاده ابراهیم (ع) و روستای خرفکل با حضور مسئولان شهرستان شفت و گروه های مردم نهاد و دوستداران محیط زیست برگزار شد.

مهدی نقدی فرماندار شفت در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان و فعالان محیط زیست در طرح پاکسازی از مسیر امامزاده ابراهیم (ع) و روستای خرفکل از زباله گفت: رها سازی زباله در پهنه های جنگل و مسیرهای جاده ها علاوه بر آلودگی های بصری، تهدیدی فراروی پایداری تنوع زیستی است که می تواند آسیب های جدی برای گونه های زنده در منطقه تلقی شود.

وی با بیان اینکه حل اساسی این معضل نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی رسانی بیشتر به مردم است، افزود: حفظ و نگهداری طبیعت و جنگل ها با توجه به ارزش بالای آنها و نقش آنها در توسعه یک جامعه بسیار قابل توجه است و باید در راستای حفظ این ثروت های ارزشمند فرهنگ سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی مسیر جاده امامزاده ابراهیم (ع) شفت از زباله

پاکسازی مسیر جاده امامزاده ابراهیم (ع) شفت از زباله