مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-18اقتصادي

پرداخت تسهیلات به سیل زدگان اردبیلی در دستور کار اولین جلسه مدیریت بحران کشور


پرداخت تسهیلات و وام های مناسب برای باغداران و کشاورزان سیل زده استان اردبیل در اولین جلسه مدیریت بحران کشور در دستور کار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد وحیدی عصر امروز در ستاد مدیریت بحران سیلاب های اخیر استان اردبیل که در فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارشات مسئولان دستگاه های اجرایی استان اردبیل سیلاب های اخیر در این استان خسارت چند 10 هزار میلیارد تومانی وارد کرده است که بخش حداکثری این خسارات با اقدامات لازم فنی و تخصصی در حوزه های ابنیه، کشاورزی و دیگر حوزه ها قابل پیشگیری بود.

وی افزود: در حوزه پیش بینی و پیشگیری سیلاب ها اقداماتی در سطح کشور تدبیر و انجام شده است ولی این اقدامات اصلا کافی نبوده و با تقویت سیستم های پیش بینی و تقویت ابنیه هایی همچون فنی، راه و منازل و مسیل سازی ها و کانال سازی و آبخیزداری، بخش حداکثری و بسیار قابل توجهی از خسارات، پیشگیری می شود.

اطلس خطرات استان اردبیل در حوزه سیلاب تدوین  شود وزیر کشور گفت: اطلس خطرات استان اردبیل در حوزه سیلاب تدوین و اقدامات لازم جهت پیشگیری در سطح ملی و استانی توسط دستگاه های اجرایی استان در دستور کار ویژه قرار داشته باشد و باید از اتفاقات تلخ و خسارت بار اخیر سیلاب ها همچون استان اردبیل و سایر نقاط کشور، درس ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به سیل زدگان اردبیلی در دستور کار اولین جلسه مدیریت بحران کشور

پرداخت تسهیلات به سیل زدگان اردبیلی در دستور کار اولین جلسه مدیریت بحران کشور