مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-20اقتصادي

از وعده پرداخت یک ماهه تا صف چند ماهه وام ازدواج در همدان


«پرداخت یک ماهه وام ازدواج» و «تسهیلات ازدواج فقط با یک ضامن» جملاتی است که در بیشتر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان همدان، - ایسنا/همدان پرداخت یک ماهه وام ازدواج و تسهیلات ازدواج فقط با یک ضامن جملاتی است که در بیشتر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان همدان، مطرح می شود اما آیا در واقعیت هم اینگونه است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تسهیلات ازدواج، از محبوب ترین وام های بانکی است چراکه سود پایین و بازپرداختی طولانی دارد و در حال حاضر به زوج هایی که پس از سال 98 عقد کردند، پرداخت می شود.

در دوره ای که هزینه اجاره خانه سر به فلک کشیده و مبلغ مورد نیاز برای خرید جهیزیه نیز بسیار بالا رفته، وام ازدواج، کافی نیست اما کار راه انداز است و بسیاری از زوجین روی آن حساب می کنند.

تسهیلات ازدواج در سال 1402 برای هر یک از زوج هایی که آقا کمتر از 25 سال و خانم کمتر از 23 سال باشد، 220 میلیون تومان و برای بقیه زوج ها هر کدام 180 میلیون تومان است همچنین در صورتی که یکی از زوجین یا هر دو، ایثارگر (یعنی جانبازان، آزاده و فرزندان آنها و فرزندان شاهد) باشند، مبلغ وام ازدواج آن فرد، دو برابر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وعده پرداخت یک ماهه تا صف چند ماهه وام ازدواج در همدان

از وعده پرداخت یک ماهه تا صف چند ماهه وام ازدواج در همدان